Benimsin 24. Bölüm izle 11 Haziran 2016

Benimsin Benimsin 24. Bölüm ilk olarak türkçe altyazılı olarak sitemize eklenecektir kanal7'de yayınlanmaya başladığında canlı olarak sitemize türkçe dublajlı hale eklenecektir

Yorum yapın
    ayselYorum 18:53 Mayıs 4th, 2016 de Yazılmıştır..

    Ya bu dizi yani benimsin sensiz olmazdan cok daha iyi ne ya fazla iyi

    mineYorum 20:43 Mayıs 4th, 2016 de Yazılmıştır..

    Cok guzel bir dizi yaaa cok seker

    laleYorum 05:33 Mayıs 7th, 2016 de Yazılmıştır..

    xeyr sensiz olmaz bundan iyi.amma o coook guzelllll.buda guzel

    jaleYorum 17:38 Mayıs 8th, 2016 de Yazılmıştır..

    Evet bu doru bu dizi sensiz olmazdan cook ama cook güzel

    AYorum 15:41 Mayıs 9th, 2016 de Yazılmıştır..

    2016 nin en guzel dizisi bence

    ZeynepYorum 15:48 Mayıs 9th, 2016 de Yazılmıştır..

    2016 nin en guzel hint dizisi
    Sensiz olmaz guzel ama çok saçma yapmışlar sonunu parvatinin ölmesi yeni de başka bir rolde gelmesi çok saçma olmuş bu seferde marya rolünde geliyor

    canooYorum 14:52 Mayıs 27th, 2016 de Yazılmıştır..

    Sürekli kesiliyor ve bazı bölümleri destekleniyor lütfen birşeyler yapın bu konuda

    canooYorum 14:54 Mayıs 27th, 2016 de Yazılmıştır..

    Video yüzü değiştirilmiş ve acamiyorum sürekli olarak donuyor

    AliaYorum 21:26 Mayıs 27th, 2016 de Yazılmıştır..

    lütfen videoları eski haline dönderin izleyemiyorummmmm :((

    AliaYorum 10:02 Mayıs 28th, 2016 de Yazılmıştır..

    Eyy diziizlep ekibi size sesleniyorum lutfen videoları eski haline dönderin …. ya bu bölümde takıldım kaldım telden izliyorum ben a.ç.ı.l.m.ı.y.o.r….

    meyraYorum 18:43 Mayıs 28th, 2016 de Yazılmıştır..

    Eski sekliyke cok guzel aciliyordu simdi acilmiyor eskisi gibi yapin lutfen…

    AnonimYorum 22:00 Mayıs 28th, 2016 de Yazılmıştır..

    Çok guzel dizi zain ve aalya

    AliaYorum 07:52 Mayıs 31st, 2016 de Yazılmıştır..

    Anlaşılan o ki bizi dikkate alaln yok :((

    YusufYorum 21:37 Haziran 2nd, 2016 de Yazılmıştır..

    Çoooooooooooooooooooooooooooooook güzel

    zeynepYorum 18:12 Haziran 6th, 2016 de Yazılmıştır..

    diziyi eskı halne getırın lutfen ılk halı daha ıyıydı

    busranur atmacaYorum 16:09 Haziran 8th, 2016 de Yazılmıştır..

    Sensiz olmazda guzel ama benimsin ona bakarak daha iyi bence ama bir garip ask hepsinden guzel en iyisi bir garip ask ve benimsin sensiz olamaz biraz kotu ama rudra piratav ranavat I sevmiyorum Ama arnav sing raizada diyince beyin virliyo valla paro rudra piratav ranavat diyince morel dusuyo Ama khushi kumarigupta sing raizada ve arnav sing raizada diyince.morel 100 de 100 oluyo

    rukiyeYorum 19:56 Haziran 8th, 2016 de Yazılmıştır..

    Coook guzel dizi ama surekli donuyor internette gayet iyi cekiyor yani demek istediim site surekli donuyo sinir oluyorum bide altyazisi vok sacmayani kurduunuz cumle ama allha. Sukur anliyoruz

    selenYorum 17:01 Haziran 10th, 2016 de Yazılmıştır..

    benimsin ve bir garip aşk dizisi bir harika bence türk dizilerinden milyonlarca kat daha iyi bu iki diziyide izlemenizi tavsiye ederim her ikiside harika

    havvaYorum 22:43 Haziran 10th, 2016 de Yazılmıştır..

    Harikkkkkkkkkkkkkkkkkkkka cok guzellllllllllllllllllllll zain seni cok seviyorum

    AnonimYorum 23:56 Haziran 10th, 2016 de Yazılmıştır..

    çok güzelsin

    meroYorum 00:36 Haziran 11th, 2016 de Yazılmıştır..

    Bu dizi ye bayılıyorummmmmm

    lolaYorum 02:54 Haziran 11th, 2016 de Yazılmıştır..

    cok guzel bir dizi

    lolaYorum 03:04 Haziran 11th, 2016 de Yazılmıştır..

    Çok iyi yeni hınte dızı Çıktı

    MelekYorum 12:12 Haziran 11th, 2016 de Yazılmıştır..

    Bu diziyi neden acmıyor ama dogru soylüyolar sensiz olmazdan maraqlı

    HazalYorum 14:53 Haziran 11th, 2016 de Yazılmıştır..

    Çok güzel bir dizi yaa

    orxanYorum 15:22 Haziran 11th, 2016 de Yazılmıştır..

    azerbaycandan izliyirik super filmdi

    orxanYorum 15:23 Haziran 11th, 2016 de Yazılmıştır..

    super filim

    GülerYorum 23:32 Haziran 11th, 2016 de Yazılmıştır..

    Çok güzel harika

    PortakalYorum 00:25 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    Film çok güzel ama bir türlü açılmıyor lütfen bir şey yapın

    ceylanYorum 01:57 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    Zein ve alyaya bayiliyurum

    BerfinYorum 09:22 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    Sizi çok seviyorum❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ElaYorum 10:02 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    ya bence ikiside güzel yani ama sensiz olmaz in bitmesine çok üzüldü,m yani o da güzel bir diziydi ama tabi buda güzel bir dizi yani❤

    dilaraYorum 11:19 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    çokgüzel bifilim

    meltemYorum 12:42 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    çok güzel bir dizi aşk çok güzel anlatılıyor ve sahte bardakta sinir oluyom☺

    duruYorum 13:30 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    sensiz olmaz ve benimsinin ortak bölümü varmış bilen varsa söyleyebilir mi kaçıncı bölüm

    nazlıYorum 15:40 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    ben bu diziyi çoooooooooooooooooookseviyorum

    msskbYorum 23:47 Haziran 12th, 2016 de Yazılmıştır..

    yaaa bundan daha iyi bir dizi olamaz bir ara bir garip aski seviyordum o bitti simdi bunda sira ama zeyn aaliya cok tatlilar

    pınarYorum 04:16 Haziran 13th, 2016 de Yazılmıştır..

    Tek kelimeyle MUHTEŞEM söylenecek söz yok☺☺

    ayşeYorum 21:07 Haziran 15th, 2016 de Yazılmıştır..

    bu film okadarki güzel hiç bitmese diyorum

    defneYorum 12:51 Haziran 16th, 2016 de Yazılmıştır..

    bu dizi sensiz olmazdan çok fazla iyi bir garip aşk bitti diye üzülüyodum ama artık üzülmüyorum bu film çoooooook güzel

    RovsenYorum 20:42 Haziran 16th, 2016 de Yazılmıştır..

    Benimsinde guzel Sensiz olmazda amma en guzeli Bir qarip ask dizisiydi

    BenimsinYorum 11:40 Haziran 17th, 2016 de Yazılmıştır..

    Çok çok gözel dizi.

    AyseYorum 18:49 Haziran 17th, 2016 de Yazılmıştır..

    Neden türkçe degil

    ebruYorum 17:54 Haziran 20th, 2016 de Yazılmıştır..

    ben benimsine bayılıyom yani keşkke türk olsalaradı çok seviyorum aşığım hiç bir zaman bölümlerinin bitanesini kaçırmam izlemiyorsanızda Aysel gibi yorumlar atamayı ben sensiz olmaz ıda izliyordum ama parvati öldü başkası geldi çok saçma oldu bencxeeeeeeee(..

    yusufYorum 01:38 Haziran 24th, 2016 de Yazılmıştır..

    dizi den cok reklam var boyle saçmalık olur mu

    gulinYorum 13:40 Temmuz 1st, 2016 de Yazılmıştır..

    cok iyi bu dizi muhtesem tek kelimeyle sahane aliya ve zeyni cok seiyorum

    gunesYorum 13:42 Temmuz 1st, 2016 de Yazılmıştır..

    cok iyi bu dizi muhtesem tek kelimeyle sahane aliya ve zeyni cok seiyorum rollerini cok iyi oynuyorlar zeyn ve aliya hayatdada sevgili olsunlar

    jennyYorum 13:50 Temmuz 1st, 2016 de Yazılmıştır..

    i love you zain and aliya

    hülyaYorum 16:00 Temmuz 13th, 2016 de Yazılmıştır..

    Dizide görüntü bozuklugu var düzetme imkanınız varmı

    UgurYorum 09:47 Temmuz 16th, 2016 de Yazılmıştır..

    zeni seni cok seviyoru ve film harika

    denizYorum 16:46 Ağustos 22nd, 2016 de Yazılmıştır..

    çok gzl bir dizii

    SimgeYorum 16:23 Ağustos 31st, 2016 de Yazılmıştır..

    Benimsin hint film leri çok beğeniyorum

Web Sitemize Yabancı Dizi (Hintçe) TR Altyazı Çevirmenleri Aranmaktadır.
İletişim için [email protected] mail adresinden ulaşabilirsiniz
Yerli Diziler
Sitemizde telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik varsa bizimle iletişime geçtiğiniz takdirde, içerik sitemizden 1 iş günü içinde kaldırılacaktır.
Dizi izle / / / / / / / Dizi Seyret / / / / / / Canlı Dizi izle / / / / / / yabancı dizi izle / / / / / / video izle